عسگری: درب اتاق داوران همیشه باز است!/برخی ها دنبال حاشیه سازی هستند
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان

 خبرگزاری فارس: رئیس دپارتمان کمیته داوران گفت: درب اتاق کمیته داوران همیشه باز است اما عده ای با حضور بی جا قصد دارند در کار ما خلل ایجاد کنند.

 

خبرگزاری فارس: عسگری: درب اتاق داوران همیشه باز است!/برخی ها دنبال حاشیه سازی هستند

 

به گزارش خبرگزاری فارس حسین عسگری که در برنامه ورزش و مردم حضور پیدا کرده بود در ابتدای صحبت‌هایش در خصوص انتقاداتی که از سفرهای پیاپی وی می‌شود گفت: این سفرها طولانی نیست و رفت و برگشت ما سه، چهار روز طول می‌کشد بعضی‌ها می‌خواهند حاشیه درست کنند وگرنه در دپارتمان داوری نزدیک به 8 نفر مشغول به کارند و همه چیز از طریق ایمیل و پیشرفت تکنولوژی انجام می‌شود.

 

وی با تکذیب این خبر که شخصی به نام طاهریان مسئول نظارت اسکوربورد ورزشگاه آزادی است گفت: اسکوربورد باید صحنه‌های بحرانی را نشان ندهد و این مسئله را آنهایی که در دپارتمان داوری کار کرده‌اند به خوبی می‌دانند.

 

عسگری در خصوص اینکه گفته می‌شود درب اتاق کمیته داوران همیشه بسته است گفت: اول از همه بگویم که خوش‌اخلاقی با جدی بودن متفاوت است متأسفانه روال غلطی باب شده که داورانی که با ما کار ندارند به اتاق داوری مراجعه می‌کنند و این مسئله در کار کمیته داوران خلل ایجاد می‌کند اما درب اتاق من هیچ زمان بسته نیست و افرادی که در حال کار کردن هستند وظایف خود را می‌دانند من هیچ وقت از انتقاد ناراحت نمی‌شوم و انصافا اگر منطقی باشد به آن توجه می‌کنم.

 

وی در پاسخ به این سؤال که امسال چند داور جدید به داوران ما اضافه شدند گفت: قصد داریم 5 داور را اضافه کنیم اما برای بازی‌ها داوری را گزینش می‌کنیم که توانایی داشته باشد ما می‌خواهیم پشتوانه سازی کنیم و روزی می‌رسد که امثال ترکی، فغانی، مظفری‌زاده و خیلی‌های دیگر می‌روند اما بیشترین پخش مستقیم برای قضاوت‌ها را محسن ترکی با 12 قضاوت و سپس آقایان فغانی و مظفری‌زاده داشتند.

وی در خصوص اینکه چرا محمود رفیعی بعد از بازی پرسپولیس و داماش محروم شد گفت: اگر در داوری بحثی اتفاق بیفتد که باعث تغییر نتیجه شود قطعا داور با محرومیت مواجه خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان